Met een frisse blik

Geschreven door redactie op . Geplaatst in Blog, Onze kennis

We zitten al weer aan het einde van het jaar. Tijd om zowel terug als vooruit te kijken. Te beginnen met terugkijken. Het was een prachtig jaar: we hebben echt een enorme berg werk verzet met tevreden klanten die waarderen wat we voor hen hebben gerealiseerd. Grote projecten,  zeer gevarieerde uitdagingen, veel kennisoverdracht.

Onze Social-Marketing-denkbeelden worden in onze eigen praktijk gerealiseerd, zodat we ons netwerk nog beter op de hoogte kunnen houden van ontwikkelingen, ideeën en onze persoonlijke ontwikkeling.

We hebben onze capaciteit kunnen uitbreiden met fantastische collegae, het team blijft enorm leuk om mee samen te werken en ook zelf te blijven groeien als mens. En we hebben vele leuke inspirerende, boeiende, aardige, prettige mensen ontmoet waar we graag mee in contact blijven. Dat is toch één van de bijzondere dingen van ons vak: dat we zoveel leuke mensen tegenkomen, waar we bijzondere resultaten mee boeken.

En natuurlijk hebben ook wij onze uitdagingen gehad. Planningsverzoeken die we echt niet konden realiseren, communicatieve misverstanden die we mochten oplossen, administratieve lastendruk die er even tussendoor moest, verhuizingen die alles nog even verder op de kop hebben gezet, lange dagen, slaaptekort en meer ideeën dan we kunnen realiseren. Vooral van dat laatste hoop ik dat we dat volgend jaar ook weer veel hebben.

En dan vooruitkijkend: ook voor volgend jaar hebben we weer veel leuke projecten waar we onze bijdrage aan mogen leveren. We willen ons als team blijven ontwikkelen, waarbij we allen meer en meer onze eigen specialiteiten inzetten. Eén van de dromen waar we hard aan werken, is om CRM Coach Online op te zetten, zodat nog meer klanten gebruik kunnen maken van onze kennis en ervaring, omdat we dit plaatsonafhankelijk kunnen doen. Internet is een mooi fenomeen om ons hierbij te helpen! Ook onze bijdrage aan de CRM-gemeenschap in Nederland zullen we in 2011 weer tastbaar maken. CRM research als organisatorische entiteit is officieel een feit en het in 2008 ingezette CRM-onderzoek zal in 2011 ook weer worden gedaan. Artikelen, whitepapers, checklists e.d. zullen in 2011 nog meer aandacht krijgen, zodat we onze kennis nog meer beschikbaar kunnen stellen voor derden. Dat is nu nog wel jammer: we hebben zoveel kennis en ervaring die nog niet op papier staat maar in onze hoofden zit. Echt een verbeterpunt voor onze gehele organisatie.

Als afronding van dit mooie jaar wens ik u (en met mij uiteraard ook mijn collegae) een heel fijne kerst- en nieuwjaarsvakantie toe. Met rustige momenten voor retrospectie, met dromen voor de toekomst en met lieve, fijne mensen om u heen. Wij zien er in ieder geval naar uit, zodat we na de jaarwisseling weer voor meer dan 100% voor u klaar kunnen staan.

Trackback van jouw site.

Laat een reactie achter