CRM exellence organiseert ontbijtsessie over CRM en Social Media

Geschreven door redactie op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

Op dit moment is het in: Social CRM. Wij zijn er vast van overtuigd dat een met CRM geïntegreerde toepassing van Social Media van grote waarde is voor de bedrijfsvoering. Dat is de reden dat CRM excellence op dinsdag 7 juni a.s. een speciaal (besloten) ontbijtseminar organiseert met Social CRM als onderwerp, waarbij we een selecte groep relaties de kans willen geven mee te liften op deze ontwikkelingen. Deze sessie wordt u dan ook aangeboden door CRM excellence.

In deze interactieve opzet komen de volgende aspecten aan de orde:

  • Opkomst van internet en Social Media
  • Het effect van Social Media op maatschappij en organisaties
  • Social Media filosofie
  • Social Media strategie
  • Social CRM
  • ROI: Meten is weten

Deze sessie bieden wij onze relaties aan om zo in een co-creatie opzet de kennis en ervaring te delen. We hebben gekozen voor een opzet met een zeer selecte groep (maximaal 15 deelnemers), om het vooral mogelijk te maken om ervaringen en vraagstukken met elkaar te delen. Dit vraagt ook om commitment van degenen die zich voor deze sessie aanmelden. We hebben 10 plaatsen voor onze klanten, en 5 plaatsen voor andere relaties in ons netwerk die we een warm hart toedragen. Aangezien we graag onze meest dierbare relaties als eerste een kans willen bieden op 1 van deze 15 plaatsen, verzoeken wij u om uiterlijk dinsdag 17 mei een antwoord mail te sturen en aan te geven of u wel of geen gebruik wilt maken van deze mogelijkheid. Indien wij geen antwoord mail van u ontvangen, zullen wij de voor u gereserveerd plaats aan een van onze andere relaties aanbieden. Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

Onze spreker/seminar-voorzitter is Stephan ten Kate, social media fanaat in hart en nieren.

Plaats: centraal, afhankelijk van aanrijroute van de deelnemers, nog nader te bepalen
Tijd: ontvangst 08:00 uur  – einde 11:00 uur

Inschrijven via mail naar info@crmexcellence.nl

Omschrijving Stephan ten Kate
Stephan ten Kate is als digital native voornamelijk geïnteresseerd in de sociale aspecten van sociale media en kennismanagement. Social media fanaat, maar wel met een focus op de essentie: waarde toevoegen en uitgaan van de menselijke basis. Web 2.0 en social media worden immers als technologieën al genoeg gehyped. Hij omschrijft zichzelf als ‘social media explorer’. Iets wat waarschijnlijk altijd relevant zal zijn, want er blijft genoeg te verkennen!

Op Frankwatching en zijn eigen weblog schrijft hij onder andere over social media, slimmer werken, kennismanagement, marketing, events en zijn eigen onderzoeken. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het B2B e-commerce traject binnen Ten Kate Textiel.

Lees meer over zijn visie en achtergrond op zijn weblog, of zijn Linkedin profiel. Volg Stephan en CRM excellence op Twitter.

Trackback van jouw site.

Laat een reactie achter