CRM excellence ondersteunt Syntens bij de implementatie van Sage CRM

Geschreven door Douwe Deinum op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

Syntens, CRM2care en CRM excellence hebben dinsdag 13 september  de contracten getekend voor de levering van Sage CRM.

Sage CRM zal begin 2012 het huidige CRM-systeem van Syntens gaan vervangen.

Met Sage CRM wil Syntens vooral haar klantgerichte processen op een zo efficiënt mogelijke manier blijven ondersteunen. Eenvoud in gebruik voor haar medewerkers en de logische samenhang met de andere ICT-systemen zijn daarbij de belangrijkste randvoorwaarden. De gebruikersvriendelijkheid en de uitstekende configuratiemogelijkheden waren dan ook de belangrijkste overwegingen om voor Sage CRM te kiezen. CRM excellence is gekozen als partner om het ICT team van Syntens te ondersteunen bij de implementatie-activiteiten.

syntens sage crm

Projectleider Ton van Vroonhoven over de keuze voor Sage CRM: “In het selectieproces hebben we verschillende systemen naast elkaar gezet. Met twee leveranciers hebben we in een periode van vier dagen de belangrijkste CRM-functies in twee verschillende systemen geïmplementeerd. Daarbij hebben we ervaren dat Sage CRM heel flexibel  en snel in te richten is. Door deze ervaring hebben we veel vertrouwen gekregen in Sage CRM, in CRM2Care en in implementatiepartner CRM excellence”.

Bart Sturkenboom, directeur van CRM2care, zegt daarover: “Dat het Sage CRM systeem goed bleek aan te sluiten bij de visie van het management van Syntens en de eisen van de eindgebruikers geeft ons veel vertrouwen in een succesvol projectresultaat. Maar juist  een goede samenwerking tussen organisaties bepaalt in hoge mate het succes van een CRM-implementatie. In die zin was de pragmatische wijze van selecteren voor alle partijen een prima idee. Hieruit bleek dat ook de kwaliteiten van onze mensen goed aansluiten op de expertise, de sfeer  en de verwachtingen bij Syntens.”

Douwe Deinum van CRM excellence vult aan: “We hebben Syntens in de afgelopen periode leren kennen als een organisatie die goed weet wat CRM voor haar organisatie moet gaan opleveren, waarbij de verstaalslag van de strategie naar de operationele processen van een duidelijk visie is voorzien. Dit wordt vooral mogelijk doordat we kunnen samenwerken met pragmatische, capabele en gedreven Syntens medewerkers die in het CRM project actief zijn. Hierdoor zijn we in staat om in korte tijd tot resultaten te komen. Tijdens de selectieperiode is dat al gebleken, gedurende het implementatieproject zetten we dit voort. De combinatie van deze succes bepalende voorwaarden zijn aanwezig, en ik verwacht dan ook dat we de eerste gebruikers al snel kunnen gaan ondersteunen in hun werk met Sage.”

Trackback van jouw site.

Douwe Deinum

Douwe Deinum

Klantgericht ondernemen (CRM) draagt bij aan een tevreden en gelukkige klantenkring en medewerkers. Ik help bedrijven met het organiseren en toepassen van klantgericht ondernemen, zodat je waardevolle relaties opbouwt en ontwikkelt. Waardevol voor je relaties en daardoor ook voor jezelf, als persoon en je omgeving. Klantgericht ondernemen is een strategische keuze voor jou benadering van de markt en je klanten. Vanuit urgentie en visie ontwikkel je beleid om klantgericht ondernemen in jou organisatie te realiseren. Ondernemerschap en creativiteit helpen je hierin door te ontwikkelen. Via specifiek gedefinieerde projecten en plannen wordt het resultaat van klantgericht ondernemen steeds beter. Vanuit mijn ervaringen en optimisme help ik klantgericht ondernemerschap te ontwikkelen.

Laat een reactie achter