SalesExpert en SalesManagement worden: SalesManagement, vakblad voor commerciële beslissers

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

Met ingang van de editie januari zullen de tijdschriften SalesExpert en SalesManagement samengaan onder de titel SalesManagement, vakblad voor commerciële beslissers.

Uitgeverij Tenshare Advies (SalesExpert) neemt SalesManagement van uitgeverij MybusinessMedia over en zet beide vakbladen voort onder de titel SalesManagement.

SalesManagement, vakblad voor commerciële beslissers
De uitgever Thijs Verhees (SalesExpert)  is ervan overtuigd dat door het samenvoegen van de beide titels er meer aandacht kan komen voor de ontwikkelingen op het vakgebied in de volle breedte. Het volledig vernieuwde vakblad zal zich richten op het gehele spectrum van ontwikkelingen en trend op het commerciële vakgebied. De verantwoordelijkheden van een commerciële beslisser zijn tegenwoordig veel breder dan alleen het aansturen van een verkoopteam. SalesManagement zal dan ook ruimte bieden aan onderwerpen zoals CRM – Klantenloyaliteit – Telemarketing – Leadgeneratie en de impact van Internet op de commerciële processen. De nieuwe titel zal over grenzen kijken en nieuwe horizonten verkennen. Ontwikkelingen en trends op het commerciële speelveld in binnen en buitenland worden nauwlettend gevolgd. Het blijft een vak dat om mensen draait waardoor er altijd ruimte blijft voor succesvolle pioniers en inspirerende mensen en hen een podium blijven bieden.

Meer informatie kun u vinden op www.salesonline.nl en www.salesexpert.nl

Wij vinden het geweldig dat deze twee kwalitatieve uitgaven hun krachten bundelen. Wij zijn ervan overtuigd dat het vakgebied CRM vanuit deze samenvoeging nog meer strategische aandacht krijgt. Vanuit onze rol in de redactie blijven wij daar natuurlijk, ook in het nieuwe vakblad, ons uiterste best voor doen.

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter