De 10 bouwstenen voor een ideaal CRM project

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Blog, Onze kennis

Een CRM project is meestal een complex project. De reden hiervoor is dat een CRM project raakvlakken heeft binnen de gehele organisatie en deze raakvlakken bij aanvang van het project vaak nog niet duidelijk zijn.

Dat betekent dat u gaandeweg het traject met onverwachte aspecten te maken kunt krijgen, die de richting van uw project beïnvloeden. Het helemaal voorkomen van onverwachte veranderingen tijdens een CRM project, of welk project dan ook, is nagenoeg onmogelijk.

Het bij voorbaat in kaart brengen van de kaders en raakvlakken van uw project en het daarmee zo veel mogelijk voorbereid zijn op die veranderingen kan wel.  In onderstaande presentatie leggen we uit welke 10 essentiële bouwstenen nodig zijn voor een ideaal CRM Project. Door deze bouwstenen voorafgaand aan uw project goed in acht te nemen, is de eerste stap naar een succesvol CRM project gezet!

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter