Sage CRM service desk in Nederland verder uitgebreid

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

CRM2care heeft door haar samenwerking met Zinnovation verder uit te breiden extra  resources gekregen om haar groeiende klantenkring in Nederland te ondersteunen bij het uitvoeren van haar SLA overeenkomsten.

Hiertoe tekende Petra Hagemeijer, directeur bij Zinnovation, en Bart Sturkenboom, directeur van CRM2care , onlangs een contract.

Met deze uitbreiding op haar bestaande servicedesk faciliteiten is CRM2care nu in staat haar Sage CRM klantenkring een breder pallet van supportdiensten aan te bieden. Denk dan aan het faciliteren van 24*7 support en het uitbreiden van haar applicatiebeheerdiensten op afroep. Maar natuurlijk biedt de significante uitbreiding van de Sage CRM servicedesk in Nederland ook meer garantie op snellere oplostijden van mogelijke incidenten.

Bart Sturkenboom, directeur van CRM2care zegt daarover:  “Bij steeds meer grotere accounts van ons is Sage CRM een primair systeem in de bedrijfsvoering. Dan heb je dus als grootste Sage CRM partner in Nederland de plicht om je supportfaciliteiten daar verder op aan te passen.” Hij vervolgt: “Zinnovation leverde bij veel van onze Sage CRM projecten al bijdragen op vooral technisch gebied. Bovendien was deze partner actief als specialist voor het leveren van Sage CRM applicatiebeheer-diensten. Dit in combinatie met de recente uitbreiding van haar personeelsbestand maakte de beslissing om met Zinnovation verder in zee te gaan eenvoudig.”

De servicedesk van Sage CRM opereert vanuit het Zinnovation kantoor in Hoorn. Beheerdiensten zijn zowel op afstand als op locatie uit te voeren.

In onze dienstverlening werken wij bij CRM excellence zowel samen met CRM2care als Zinnovation. Graag feliciteren wij beide partijen met de uitbreiding van de serviceactiviteiten.

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter