En toch is het leuk..

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Blog, Onze kennis

Het is al een hele poos geleden dat ik een aantal seminars en bijeenkomsten heb bezocht. Niet omdat ik dat niet leuk vind, maar omdat ik denk dat ik het daar te druk voor heb. Of andere prioriteiten heb. Of twijfel aan de effectiviteit van dergelijke activiteiten. Maar recentelijk heb ik er toch weer eentje bezocht.

Om kwart voor 7 ’s morgens weg naar een seminar, vervolgens door naar een captains dinner met spreker en walking dinner.  Om kwart voor 10 ’s avonds weer thuis. Lange dag, dus vroeg ik me af of het het waard is geweest. Het antwoord is JA.

En dat komt omdat mijn dag een goede dag is als ik minimaal 1 goed idee heb opgedaan en/of 1 interessante persoon heb ontmoet. Dat kan een persoon zijn die ik al kende, maar ook een nieuwe persoon.

Het goede idee
In het kader van het eerste criterium deel ik mijn goede idee graag met u. Door de input van de sprekers  werd mij nogmaals duidelijk dat content management heel belangrijk is, en dat wij dat goed doen. Maar dat de ontwikkelingen zo snel gaan, dat we er niet van uit kunnen gaan dat de gekozen manier voor de komende periode ook zo blijft.

Het eerste wat ik met dit feit ga doen is kijken in hoeverre de Hangouts van Google+ een goede aanvulling zijn voor onze CRM Coachingsdienst. Om snel met onze klanten kennis uit te wisselen, en te delen met een geselecteerd groepje.

De interessante personen
In het kader van het tweede criterium heb ik zowel weer eens kunnen bijpraten met een aantal bekenden, maar heb ik ook een aantal nieuwe interessante en aardige mensen ontmoet. Heel inspirerend om met mensen te praten die je weer even aan het denken zetten. Dus: @CarmenVriesema, @HettyLemmen, @LaraPeeters, @AndreHagelen en @JHTaal: bedankt voor deze nuttige dag!

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter