Een kennismaking met de winnaars van CRM Idol 2012: Crowdtap & Artesian Solutions

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

De winnaars van CRM Idol 2012 zijn bekend: Crowdtap (Amerika) en Artesian Solutions (Europa/ Azië/ Midden-Oosten/ Afrika/ Oceanië).

De contest ‘CRM Idol’ is opgericht om extra aandacht te genereren voor de vele kleinere CRM en social CRM oplossingen. Oplossingen die vaak veel innovatie bevatten, maar die door weinig PR mogelijkheden het grote publiek niet bereiken. Leveranciers kunnen zichzelf aanmelden om in aanmerking te komen voor de prijs. Zo krijgen ook de kleine spelers de kans om onder de aandacht te komen van thought leaders, media en de beslissers bij bedrijven. Een mooi initiatief dus!

De jury van CRM Idol 2012 bestond uit:

  • Amerika: Brent Leary, Denis Pombriant, Esteban Kolsky, Jesus Hoyos en Paul Greenberg.
  • Europa, Midden-Oosten en Afrika: Laurence Buchanan, Mark Tamis, Silvana Buljan
  • Azië en Australië: Prem Kumar

De jury gaf aan dat de keuze dit jaar erg moeilijk was vanwege de hoge kwaliteit van alle finalisten. Toch kwamen er twee winnaars uit de strijd: Crowdtap en Artesian Solutions. Graag stellen we beide winnaars aan u voor:

Crowdtap
Het marketing platform Crowdtap stelt merken in staat om hun ambassadeurs eenvoudig te identificeren, te activeren en te beheersen. Een hot topic gezien de toenemende inzet van fans bij het verspreiden van de boodschap van bedrijven.

Het toenemende gebruik van ambassadeurs is niet verwonderlijk. De kracht van peer-2-peer is enorm en steeds meer bedrijven zijn daarom bereid om te investeren in het motiveren en faciliteren van hun ambassadeurs. Crowdtap speelt hier op in en faciliteert bedrijven hierbij in vier stappen:

crowdtap

Kijk voor meer informatie op de website van Crowdtap

Artesian Solutions
Artesian speelt met haar oplossing in op het de gevolgen die alle ontwikkelingen op het gebied van social media hebben voor het vakgebied sales. De traditionele business to business salesaanpak werkt niet meer. De consument neemt de touwtjes in eigen handen en verwacht meer dan een mooie aanbieding. Men verwacht kennis van zijn of haar situatie, behoeften en een gericht en relevant aanbod.

Artesian ondersteunt bedrijven bij het gebruik maken van de inzichten die online informatie kan bieden in het gedrag van de doelgroep, zowel van bedrijven, markten en personen. En vervolgens bij het integreren van deze inzichten in de sales en business development processen.
De jury was vooral onder de indruk van de combinatie van de juiste mensen en de juiste technologieën waarover Artesian beschikt, en het kunnen genereren van de juiste informatie op het juiste moment.

artesian

Kijk voor meer informatie op de website van Artesian

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter