Sage kiest focus op CRM voor midden- en kleinbedrijf

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

Om meer focus te kunnen leggen op haar core business en gericht prioriteiten te kunnen stellen, heeft Sage CRM drie bedrijfsonderdelen verkocht: Sage Nonprofit Solutions, Sage ACT! en Sage SalesLogix.

Door de verkoop kunnen onder andere financiële resources worden herverdeeld onder de core business activiteiten zoals opgenomen in het strategisch plan.

Met deze focus op en groei van haar kernactiviteiten wil Sage de ‘Sage Customer Experience’ in de markt te versterken.

De focus van Sage ligt nu bij het adresseren van de CRM eisen van het midden- en kleinbedrijf met één wereldwijde CRM oplossing, Sage CRM.

Voor veelgestelde vragen heeft Sage een FAQ opgesteld.

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter