CRM excellence sponsort NUON Solar team

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws, Onze kennis

Op 6 oktober 2013 staat het Nuon Solar team aan de start van de World Solar Challenge 2013. Haar doel? Het winnen van deze race en de wereld laten zien wat er mogelijk is op het gebied van high-end technologie en duurzame energie.

Een team van vijftien studenten van verschillende disciplines van de Technische Universiteit Delft bouwt tweejaarlijks een zonnewagen, Nuna, waarmee 3000 km dwars door Australië wordt gereden.

nuon-solar-teamDe World Solar Challenge is de belangrijkste wedstrijd voor zonnewagens ter wereld. De race begint in Darwin en loopt over de 3000 kilometer lange Stuart Highway naar Adelaide in het zuiden. Deze snelweg is een openbare weg, de teams rijden dan dus ook tussen al het andere verkeer! Elke racedag begint om 8 uur ‘s ochtends, waarna de teams om 17:00 weer moeten stoppen en overnachten langs de kant van de weg. Er mag uitsluitend gebruik worden gemaakt van zonne-energie om de finishlijn te bereiken. Om deze als eerste te bereiken werken wij intensief samen met bedrijven en onze universiteit om de nieuwste technologieën toe te passen op Nuna.

nuon solar

CRM excellence helpt met social CRM
Het Nuon Solar Team is een prestige studentenproject van de Technische Universiteit Delft. Voor haar succes is het team grotendeels afhankelijk van partners en sponsoren. Het vinden partners en sponsoren vraagt om de juiste inzet van marketingtools. Het informeren van bestaande partners en sponsoren om een gestructureerde communicatie.

Door een slimme integratie van Nimble, HootSuite en MailChimp, die samen met CRM excellence werd uitgedacht en opgezet, is het Nuon Solar Team in staat om online conversaties te monitoren, relaties te onderhouden, interacties aan te gaan en geautomatiseerde nieuwsbrieven te versturen.

Binnenkort leest u hier meer over in onze praktijkcase.

Wilt u ook een bijdrage leveren aan het Nuon solar team? Koop dan een kilometer en help het team aan een vierde wiel.

Bent u ook geïnteresseerd in de mogelijkheden van social CRM? Neem dan contact op met CRM excellence.

Trackback van jouw site.

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter