Zakenman is bezig met Adobe Digital Publishing op tablet

Adobe Digital Publishing Suite integreert nu met belangrijke CRM-platformen

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws

Adobe heeft grote vernieuwingen doorgevoerd in Adobe Digital Publishing Suite (DPS). De vernieuwingen omvatten onder andere innovaties binnen de salestoepassingen en content marketing-functionaliteit. De nieuwe release maakt van DPS een onmisbaar publishing platform voor zakelijke mobiele sales-apps en voor marketing gedreven organisaties die apps willen gebruiken als onderdeel van hun mobile marketingstrategie.

Krachtige sales-toepassingen door CRM-integratie
DPS is nu te integreren met de belangrijke CRM-platformen, zoals Salesforce1 Sales Cloud. De content die gedeeld wordt tijdens een klantmeeting via een DPS-ondersteunde sales app, wordt direct vastgelegd in het CRM-systeem. Door deze gegevens met andere klantinformatie uit het CRM-systeem te koppelen, kunnen marketing- en sales-organisaties de impact en het succes van content beter evalueren, het verkoopproces verbeteren en verkooptrajecten sneller afhandelen.

“Het sluiten van een zakelijke overeenkomst tussen een salesorganisatie en een klant kan wel tot twaalf maanden duren, afhankelijk van de complexiteit van de oplossing en de grote van de overeenkomst”, zegt Nick Bogaty, head of digital publishing bij Adobe. “We zien dat slimme CMO’s steeds vaker investeren in geavanceerde CRM-, CMS- en andere marketing automation-oplossingen om de sales-pijplijn te vullen en het verkoopproces te versnellen.

Additionele nieuwe features in DPS zijn:

  • Verbeterde mobiele content ervaringen: Nieuwe vereiste Folio Updates garanderen dat app-gebruikers toegang hebben tot nieuwe content zonder dat zij nog speciaal bijgewerkte folio’s hoeven te downloaden of andere acties hoeven uit te voeren. Dit is vooral belangrijk voor interne sales-, human resource- en corporate communicatie-apps die accurate, tijdgebonden informatie zo snel mogelijk moeten verstrekken.
  • Specifiekere publiekssegmentatie: Verbeterde Push Notification-dienst met deep linking kan worden ingezet in samenwerking met Adobe Analytics om bepaalde artikelen binnen een app te targetten op basis van specifieke gebruikersprofielen. Geselecteerde gebruikers worden via een melding direct naar een voorgeselecteerd artikel binnen een app geleid voor een betere gebruikerservaring.
  • Verbeterde in-app promotiemogelijkheden: Met de nieuwe Folio Showcase-functie is promotie van nieuwe content eenvoudiger doordat content voordat het gedownload wordt op een prominente positie wordt getoond binnen een standaard bibliotheek om de aandacht van de gebruiker te trekken. Ook nieuwe productcatalogi, salesmateriaal of andere content kunnen onder de aandacht worden gebracht binnen de DPS-apps.
  • Breed bereik van content op verschillende mobile devices: De nieuwe ondersteuning voor folio-rotatie, pan & zoom en afbeeldingreeksen met behulp van de native Android Viewer, zorgt ervoor dat organisaties consistente, interactieve, branded ervaringen kunnen bieden via DPS native viewers op iOS, Android en Windows 8.1 mobile tablets en telefoons. Bedrijven kunnen tevens andere belangrijke features draaien op iOS en Android, waaronder ondersteuning voor HTML-content, custom store en bibliotheek, beperkte distributie, rechten en toegang tot analytics.

 

Bron: Persberichten.nl | http://www.persberichten.com/persbericht/78589/Adobe-Digital-Publishing-Suite-integreert-nu-met-belangrijke-CRM-platformen
Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter