Logo van Microsoft Dynamics CRM

CWR Mobility benoemd tot Global ISV voor Microsoft Dynamics CRM

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Nieuws

CWR Mobility, een Nederlandse leverancier van mobiele CRM-oplossingen, is voor Microsoft Dynamics CRM erkend als Global ISV. Deze strategische samenwerking zorgt ervoor dat gebruikers van Microsoft Dynamics CRM wereldwijd toegang hebben tot het product van CWR Mobility. Daarnaast geeft deze samenwerking CWR Mobility directe toegang tot de kennis en kunde van Microsoft op het gebied van research & development, marketing en business planning.

CWR Mobility ontwikkelt mobiele CRM-oplossingen, gebaseerd op het Microsoft Dynamics CRM Platform. De applicaties stellen organisaties, en mobiele medewerkers zoals verkopers en buitendienstmedewerkers, in staat inzicht te verkrijgen in hun klantrelaties op basis waarvan zij hun dienstverlening en resultaten kunnen verbeteren. De oplossingen van CWR Mobility werken zowel online als offline en draaien op alle populaire mobiele platformen zoals Windows 8, iOS, Android en Blackberry. Verder ondersteunen de producten MDM platforms voor enterprise security en device management.

“Microsoft Dynamics CRM is ontworpen om marketeers slimmer te maken, verkopers effectiever en customer care verantwoordelijken te voorzien van de juiste informatie om een uitmuntende klantenservice te bieden”, aldus Kees Hertogh, senior director product marketing, Microsoft Dynamics CRM. “Mobiele mogelijkheden zijn essentieel op al deze terreinen. Door de levering van geavanceerde cross-platform mobiele CRM-oplossingen, geïntegreerd met het Microsoft Dynamics CRM-platform, geeft CWR Mobility onze klanten de mogelijkheid om vrijwel overal en op elk apparaat te beschikken over hun bedrijfskritische informatie.”

 

Bron: Dutchitchannel.nl |
http://www.dutchitchannel.nl/dic/2/12466/cwr_mobility_benoemd_tot_global_isv_voor_microsoft_dynamics_crm.html

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.

Laat een reactie achter