Klantgerichte ondernemers schudden elkander de hand

Telecommerce Magazine gaat verder onder de naam: ‘CustomerFirst’

Geschreven door redactie op . Geplaatst in Nieuws

Telecommerce Magazine stopt ermee en heeft zijn laatste editie uitgegeven. Telecommerce Magazine is een maandelijkse dosis informatie en inspiratie over klantcontact met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Het is duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden.

Maar niet getreurd, want het blad zal voortaan verder gaan onder de naam: ‘CustomerFirst’!
CustomerFirst zal zich richten op de extreme klantgerichtheid die bedrijven moeten hanteren om zich te onderscheiden door de toevoeging van human touch. Wanneer alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En hetgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch. Ook de rol van de customer experience manager is om de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten.

De eerste editie van CustomerFirst zal worden uitgegeven op 30 januari 2015.

 

 

Laat een reactie achter