Afbeelding van stad china met de vraag hoe je 1,4 miljard aan chinezen verkoopt

Artikel: Hoe verkoop je aan 1,4 miljard Chinezen?

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Blog, Nieuws

China is in ontwikkeling. Innovatie heeft er topprioriteit. Een land, waar de economische groei in 2014 op 7,5% uitkwam en waar de vooruitzichten voor 2015 gelijkwaardig zijn. Dat biedt kansen voor Europese ondernemers. Daarvan was een groep vrouwelijke, Nederlandse ondernemers ook overtuigd.

Marielle Dellemijn dook de Chinese ondernemerscultuur in om te ervaren welke specifieke verschillen er zijn tussen het zakendoen in China en in Nederland. Uiteraard is deze uiteenzetting van ervaringen slechts gebaseerd op een momentopname, maar wellicht kunt u er als ondernemer uw voordeel mee doen.

Lees hier het volledige artikel waarin Marielle Dellemijn haar ervaringen beschrijft met business in China:

Salesmanagement_CRMexcellence

 

Dit artikel is geplaatst in SalesManagement | Juni 2015

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.