Twee personen in overleg over CRM selectie, waarde voor het management

CRM selectie: Waarde voor het management

Geschreven door redactie op . Geplaatst in Blog

De ondersteuning van het management is het meest sterk op het moment dat het management zich realiseert dat de analyses en management rapportages uit het CRM systeem essentiële ondersteuning zijn van de manier waarop zij hun bedrijf aansturen. Een goede business case die geënt is op de wijze van aansturen die het management op dat moment doet gecombineerd met de aansturing die wenselijk, maar op dit moment nog niet mogelijk is, zal de ondersteuning van het management versterken.

  • Speciale inrichtingsmogelijkheden
    Is het mogelijk om het management een specifieke inrichting met eigen dashboards te geven zodat zij alleen de belangrijke informatie zien waar zij de organisatie op sturen?
  • Management rapportage
    Kan het CRM systeem management informatie vanuit de verschillende kanalen en systemen verzorgen waarmee het management daadwerkelijk het bedrijf kan aansturen?
  • Business Case
    Is er een duidelijke, kwantitatieve business case om de investering in CRM te rechtvaardigen?
  • Analyses en drill down
    Biedt het CRM systeem de mogelijkheid aan het management om vanuit een globale analyse naar de details door te klikken zodat men inzicht krijgt in de onderliggende aspecten, en daar desgewenst actie op kan ondernemen?
  • Geaggregeerde inzichten
    Bieden de rapporten en analyses de mogelijkheid om inzichten te verschaffen over de verschillende systemen heen?

Meer lezen over de  keuze voor CRM software en dat deze ook daadwerkelijk uw bedrijfsvoering zal ondersteunen, risico’s zal verminderen en de basis zal bieden voor continue groei en verandering? Lees ons whitepaper ‘7 aspecten om een verkeerde CRM software selectie te voorkomen’:

Download het whitepaper

Whitepaper CRM software selectie