Presentatie over CRM strategie

CRM Changemanagement

CRM raakt de hele organisatie en vraagt nogal wat van uw medewerkers. Bij het formuleren van een CRM strategie en het maken van plannen voor de implementatie er van, wordt dat (belangrijke) aspect nog wel eens vergeten.

Wat verwacht u van uw medewerkers?
Vergeet deze vraag niet wanneer u aan de slag gaat met uw CRM strategie. Denk goed na over de mentaliteit, maar ook de kwaliteit, die u verwacht van uw medewerkers. En vervolgens, hoe gaat u uw medewerkers stimuleren en motiveren om dit op een effectieve manier te bereiken? Deze vraagstukken staan centraal bij CRM Changemanagement.

Wat u verwacht kan per situatie verschillen. Soms moet de klus ‘gewoon worden geklaard’, maar soms wilt u meer dan dat. Die verschillende verwachtingen, en het type organisatie waar de veranderingen plaatsvinden, vragen om een verschillende change management aanpak.

Het goede voorbeeld geven
CRM excellence helpt u bij het motiveren van medewerkers om te voldoen aan de verwachtingen en boven verwachting te presteren. Samen met u zoeken we naar nieuwe mogelijkheden om het goede voorbeeld te laten zien, medewerkers uit te dagen en te stimuleren en doelen gezamenlijk na te streven.

Bij CRM excellence streven we ernaar om continu te excelleren in (S)CRM door geïnspireerd te zijn. Door onze passie voor klantgericht ondernemen, enthousiasme en deskundigheid hopen wij onze klanten te inspireren. Wij zijn van mening dat inspiratie bij jezelf begint en dat je inspiratie pas kunt overbrengen wanneer je zelf geïnspireerd bent. En dat geldt ook voor het ontstaan van commitment bij organisatieveranderingen.