Overleg over CRM uitvoering

CRM beheer

Creëer een professionele beheerorganisatie, zodat de backbone van uw organisatie te allen tijde goed wordt ondersteund!

Maar al te vaak is het opzetten van een beheerorganisatie slechts een sluitpost bij een CRM project. Het houdt snel op bij het geven van gebruikerstrainingen en het vaststellen van het nummer van de helpdesk. De bezetting van de beheerorganisatie is eenzijdig vanuit IT en een CRM executive die de CRM strategie blijft borgen, is er niet.

Een goede beheerorganisatie biedt veel meer dan dat: het is niet alleen het vangnet voor problemen en vragen, het is ook de oorsprong van nieuwe ontwikkelingen die de continuïteit van de organisatie beschermt. In de breedste zin van het woord.

CRM is een ‘way of life’
Door uw CRM beheerorganisatie professioneel op te zetten ondersteunt u niet alleen uw organisatie in haar dagelijkse werk. U zorgt voor de continuïteit en slagkracht die uw organisatie lang na afronding van het CRM project zo hard nodig heeft. CRM is een ‘way of life’, en staat nooit stil. Waarom uw beheerorganisatie dan wel?

Stel uzelf dan ook tijdig de vraag: Op welke wijze kan ik ervoor zorgen dat mijn beheerorganisatie meer wordt dan alleen een vraagbaak voor problemen. Welke veranderingen kan ik doorvoeren om het maximale uit de CRM strategie te halen nadat het CRM project is afgerond?

En daar helpen wij u bij CRM excellence graag bij.