Hersenen met puzzelstukjes weerspiegeld de grijze massa van uw klant

De grijze massa van uw klant

Het aantal organisaties dat problemen heeft met klanten die wegblijven en een teruglopende cashflow positie, is aanzienlijk. En om eerlijk te zijn, kan van 80% van die bedrijven al van tevoren worden gezegd dat ze bij deze groep horen op basis van hun manier van acquisitie en omgaan met de klanten.

In dit thema leert u waarom uw succes afhankelijk is van de werking van de hersenen van uw klanten en prospects, en hoe u hierop in kunt spelen met uw commerciële activiteiten en de implementatie van uw CRM strategie. Het enige wat u hoeft te doen is te begrijpen hoe onze hersenen werken en uw commerciële processen hierop af te stemmen.

De belangrijkste aandachtsgebieden hierbij zijn:

  1. Het koopproces van de ander
  2. Het invullen van fase 0
  3. De consequenties voor uw CRM implementatie

Download onze kennisdocumenten

PDF-icoon
Klik op het icoon om de pdf te downloaden.

Kenniscampagne 2014