Trendwatcher CRM strategie banner

Trendwatchers over 2014

In het begin van een nieuw jaar wordt vaak aandacht besteed aan ontwikkelingen en trends die hun stempel gaan drukken op 2014. We zijn inmiddels al weer een eindje op weg, dus een goed moment om als ondernemer vast te stellen welke invloed deze ontwikkelingen hebben op strategische keuzes.

Eén van de strategische onderwerpen is groei en daarmee de vraag hoe klanten te vinden, te binden en welke kanalen in te zetten om de Customer Life Cycle en het gedrag van (potentiële) klanten te beïnvloeden. Onderwerpen, die in de invulling van uw Customer Relationship Management (CRM) strategie waarschijnlijk voor een deel al naar voren komen. Sommige trends die de trendwatchers voor 2014 hebben geconstateerd, kunnen u helpen uw CRM strategie verder uit te bouwen, zodat uw lange termijn visie hiermee in de toekomst werkelijkheid wordt.

In deze whitepaper worden de belangrijkste trends, die het verdienen om in 2014 e.v. op de strategische CRM agenda van de directie te staan, besproken.

Download onze kennisdocumenten

PDF-icoon  PPT-icoon   PDF-icoon
Klik op het icoon om de pdf te downloaden.

Kenniscampagne 2014