Met CRM excellence zorgt u ervoor dat u CRM-software kiest die past bij uw situatie, ook in het geval van een aanbesteding. Met meer dan 25 jaar ervaring hebben we een gedegen aanpak voor uw CRM-pakketselectie ontwikkeld. De volgende aspecten zijn onderdeel van de selectie: functionaliteit, techniek, kosten, tijd en beheer.
Een goed CRM-stappenplan is essentieel om de juiste keuzes te maken in een complex aanbod van CRM-software en -leveranciers. Met deze aanpak kunnen we samen een succesvolle CRM-selectie maken uit de beschikbare CRM-oplossingen.
Waarom kiest u voor CRM-pakket selectie?
U wilt op een betrouwbare manier een aantal CRM-systemen vergelijken, zodat u het juiste CRM-pakket kiest dat voor de komende jaren de investering terugverdient. Het selecteren van de verkeerde applicatie kost niet alleen veel tijd en frustratie, maar heeft ook een negatief effect op de gebruikersadoptie en de bedrijfsvoering.
Niet iedereen heeft voldoende kennis van CRM-processen, de technologische ontwikkelingen en de verschillende aanbieders om zelf een goede pakketselectie uit te voeren. Wij wel. En wij zetten onze expertise graat in zodat u de juiste, toekomstbestendige keuze maakt.
Waarom CRM-selectie met CRM excellence
Een CRM-selectie checklist kan helpen om ervoor te zorgen dat alle belangrijke factoren worden overwogen bij het maken van uw keuze.
CRM excellence heeft meer dan 25 jaar klantrelatiebeheer vertaald naar een betrouwbare en nauwkeurige aanpak voor uw CRM-pakketselectie. In deze aanpak wegen we alle factoren voor een goede CRM-keuze af: van functionaliteit tot training.
Met deze aanpak maken we samen een onafhankelijke, succesvolle keuze uit de beschikbare CRM-oplossingen en weet u zeker dat u de resultaten zult behalen die u met de investering wilt bereiken. CRM excellence ondersteunt klanten gedurende het hele CRM-project, van selectie tot implementatie.