CRM selectie

“Een goed uitgewerkt CRM pakket selecteren vormt het onmisbare fundament voor uw CRM succes en is meer dan een lijst met wensen en eisen.”

CRM Selectie: Hoe werkt het?

Een CRM systeem selecteren voor uw nieuwe CRM strategie is uitdagend. U wilt het beste CRM pakketselectie traject uitvoeren en een CRM systeem selecteren met een pakket dat aansluit op uw organisatie. Een CRM pakket dat nog jaren mee kan gaan en een hoge gebruikersadoptie heeft. Een onsuccesvolle selectie kost veel tijd en levert frustraties op. Met CRM excellence zorgt u ervoor dat u een CRM software kiest dat past bij uw situatie, ook in het geval van een aanbesteding.  

Met meer dan 25 jaar ervaring hebben we een gedegen aanpak voor uw CRM pakketselectie ontwikkeld. De volgende aspecten zijn onderdeel van de selectie: Functionaliteit, techniek, kosten, tijd en beheer. 

Met deze aanpak kunnen we samen een succesvolle CRM selectie maken uit de beschikbare CRM oplossingen.

Waarom kiest u voor CRM pakket selectie?

U wilt op een betrouwbare manier een aantal CRM systemen vergelijken, zodat u een CRM applicatie kiest die voor de komende jaren de investering terugverdient. Het selecteren van de verkeerde applicatie kost niet alleen veel tijd en frustratie, maar heeft ook een negatief effect op de gebruikersadoptie en de bedrijfsvoering.

Niet iedereen heeft voldoende kennis van CRM processen, de technologische ontwikkelingen en de verschillende aanbieders om zelf een goede pakketselectie uit te voeren. Wij wel. En wij zetten onze expertise graat in zodat u de juiste, toekomstbestendige keuze maakt.

Waarom CRM selectie met CRM excellence

CRM excellence heeft meer dan 25 jaar klantrelatiebeheer vertaald naar een betrouwbare en nauwkeurige aanpak voor uw CRM pakketselectie. In deze aanpak wegen we alle factoren voor een goede CRM keuze af: van functionaliteit tot training. Met deze aanpak maken we samen een onafhankelijke, succesvolle keuze uit de beschikbare CRM oplossingen en weet u zeker dat u de resultaten zult behalen die u met de investering wilt bereiken. 

Welk CRM pakket past bij uw situatie?

Kom erachter welk pakket bij u past, samen met één van onze experts!

Neem contact op

CRM selectie: de stappen

Klik hieronder op één van de stappen voor meer informatie

01. CRM blauwdruk

De CRM Blauwdruk legt de basis voor de keuzes, de inrichting en de gebruikersadoptie die in de CRM pakketselectie duidelijk moeten worden. Op deze manier wordt CRM vergelijken mogelijk!

02. CRM cases

Door het gebruik van cases zorgt u ervoor dat de potentiële leveranciers precies dát laten zien, wat voor uw beslisproces tijdens de pakketselectie belangrijk is.

03. CRM demo

Op basis van de CRM Blauwdruk en de Cases selecteren we het door u gewenste aantal potentiële leveranciers en beoordelen de demo’s op basis van een gestructureerd beoordelingsformulier.

04. CRM business case

Als er intern een gedegen onderbouwing voor de CRM investering nodig is en met welke investering een CRM pakketselectie haalbaar is, stellen we samen met u een CRM business case op.

Hebt u een vraag of wilt u graag meer weten?

Neem contact op