Op 20 november vindt het International Customer Experience Awards 2018 plaats! De International Experience Awards erkennen de allerbeste in het vak, in meerdere categorieën. De finale en de prijsuitreiking vormen het hoogtepunt van een boeiende en enerverende dag voor alle deelnemers.
Netwerken met belangrijke spelers
Dit unieke evenement stelt bedrijven uit de hele wereld in staat om te strijden voor de ultieme eer in de wereld van customer experience. Deelname aan de beurs biedt een unieke kans voor de deelnemers om te netwerken met andere belangrijke spelers van over de hele wereld én om te horen wat anderen doen om de problemen in hun land of specifieke sector op te lossen.
Alle gasten zijn in de gelegenheid om meer dan 100 live presentaties van wereldwijde best practices te zien, wanneer zij presenteren voor de juryleden. Het evenement zal een interessante aangelegenheid worden waarbij de best practices van over de hele wereld worden erkend.
Douwe als jurylid
De juryleden brengen hun branchekennis en categorie specifieke vaardigheden in om awards finalisten te beoordelen. Er zijn 19 categorieën waarover de juryleden verdeeld zullen jureren, het is voor de juryleden niet mogelijk om over dezelfde categorie te beoordelen waarvoor ze zich hebben aangemeld.
Douwe is toegelaten als jurylid en zal jureren in de categorieën ‘Client Relationship Management’ en ‘Best Customer Experience Strategy – Customer Centricity’ en zal 3 resp. 6 kandidaten beoordelen. Vanaf het moment van hun schriftelijke inschrijving heeft Douwe de cases beoordeeld waarna er op de dag zelf presentaties gegeven worden die Douwe ook zal beoordelen. Deze beoordelingen samen zorgen voor het eindresultaat! Dit zal Douwe niet alleen doen, hij beoordeelt samen met 5 of 6 andere juryleden per categorie.
Er zitten interessante cases bij dus het zal zeker een boeiende dag worden. Zien we u ook 20 november in het Movenpick Hotel in Amsterdam? Tot dan!