Skip to main content

Daar waar vroeger vaak het gehele project extern werd uitbesteed, wordt er nu gekeken in hoeverre de benodigde capaciteit, kennis en ervaring binnen de organisatie beschikbaar zijn. En indien dat niet zo lijkt te zijn, op welke wijze dat alsnog gerealiseerd kan worden. Een goede werkwijze om de benodigde kennis en ervaring binnen de organisatie te brengen is volgens het principe van CRM Coaching. Maar wanneer is een CRM Coach nu zinvol?

In deze checklist: ’10 vragen die u helpen bij uw overweging om een CRM Coach in te zetten in uw CRM project’ benoemen we de belangrijkste vragen die u zich kunt stellen of het inzetten van een CRM Coach voor uw CRM project zinvol is. Wij zijn er van overtuigd dat als u ‘JA’ antwoordt bij een of meerdere vragen van de checklist, u er zeker goed aan doet om de inzet van een CRM Coach te overwegen. En natuurlijk is het aan u hoeveel vragen voor u maatgevend zijn en in welke prioriteit.

OPEN DE CHECKLIST

 

Wilt u meer informatie over CRM Coaching? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.